Opinia użytkownika: Anna_3619
Dotycząca firmy: bonito.pl
Treść opinii: Ksiegarnię tę wypatrzyłam na ceneo.pl, kiedy szukałam miejsca, gdzie mogłabym zamówić książki na prezenty tak, żeby istniała możliwość osobistego odbioru w Warszawie. Bonito.pl miało najniższe ceny - ok. 10 zł na jedną książkę niższe niż w tradycyjnych księgarniach. Ponadto Bonito.pl gwarantuje, że książka będzie do odbioru następnego dnia po zamówieniu. Zamówiłam dwie książki. Proces zamawiania on-line był łatwy, a po zamówieniu otrzymałam potwierdzenie zamówienie mailem i sms-em. Tą samą drogą przyszła informacja, że książki są do odbioru. Jedna z książek była gotowa tego samego dnia, a druga następnego. Udałam się po odbiór książek osobiście. Punkt odbioru to niewielka placówka, z daleka widoczna dzięki wyraźnemu i podświetlonemu szyldowi i dużym, jasnym witrynom. W środku było dużo miejsca dla klientów. Panował bałagan tzn. widać było masę pudeł i stosy książek, które nie były jeszcze poukładane, ale dotyczyło to tylko strefy, w której poruszali się sprzedawcy. Było czysto, a sprzedający wyglądali schludnie. Nosili "cywilne" ubrania, ale czyste i wyprasowane. Kiedy weszłam i przywitałam się, nikt mi nie odpowiedział, chociaż sprzedawcy mnie widzieli i byłam jedyną klientką w sklepie. Pracownicy uwijali się przy rozpakowywaniu książek. Podeszłam do lady i wtedy pracownica powiedziała do mnie: "Słucham". Odebrałam zamówione książki. Odszukanie ich zajęło kilka minut. Miałam wrażenie, że w sklepie nie ma precyzyjnego systemu układania zamówień, ponieważ pracownica szukała mojego w kilku miejscach. Książki były nowe i w idealnym stanie, a dodatkowo kupując w Bonito zaoszczędziłam ok. 20% ich wartości w innych księgarniach. Gdy wychodziłam, pracownicy pożegnali się ze mną.