Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: W markecie Auchan kupiłam książki, a na zakup potrzebowałam fakturę. W obsłudze klienta pani najpierw przez minutę przeglądałam jakieś dokumenty, nie zwracając na mnie uwagi. Następnie, gdy poprosiłam o wystawienie faktury na podstawie adresu (nie miałam przy sobie NIPu firmy), pani z obsługi powiedziała, że nie ma czasu szukać danych w systemie. Poza mną przy stanowisku obsługi nie było innych klientów! Gdy poprosiłam panią, żeby jednak spróbowała znaleźć odpowiednie dane, pani mnie ignorowała - dopiero po głośniejszej, trzeciej prośbie oburzona do mnie podeszła. "Szukała" danych prawie 5 minut, po czym, z ironicznym uśmiechem poinformowała mnie, że nic nie znalazła. Wiem, że wykazała się złą wolą, gdyż niejednokrotnie brałam w Auchan faktury, a pracownicy znajdywali NIP w bazie na podstawie adresu.