Opinia użytkownika: Electra
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: 1,5 miesiąca przed zakończeniem umowy abonamentowej wybrałam się do Plusa aby sprawdzić jaką ofertę dla mnie przygotowano. Na miejscu obsługiwał mnie mężczyzna, który stwierdził, że może zaoferować mi nowy telefon lub więcej minut do „wygadania”. Poza tym miałam wrażenie, że zostaje obsługiwana, bo muszę być obsłużona. Pan od niechcenia przedstawił mi ofertę, a kiedy zapytałam o jakąś extra ofertę dla klienta z kilkunastoletnim stażem w Plusie, okazało się, że nie może mi nic innego zaproponować. Z taką ofertą stwierdziłam, że nie warto zostać dłużej w Plusie i po kilku dniach złożyłam wniosek u innego operatora o zmianę sieci. W punkcie obsługi było tłoczno a miejsca do siedzenia niewiele, musiałam czekać 15 min, aby usiąść, a potem kolejne aby mieć przyjemność porozmawiać z doradcą. Dodatkowo w trakcie okresu rezygnacji z umowy miałam przyjemność kilka razy dzwonić na infolinię w celu informacji procesu opłaty abonamentowej i rezygnacji z polecenia zapłaty, niestety obsługa na infolinii nie mogła udzielić mi konkretnej informacji, co później spowodowało niesłusznie pobranie mi z konta opłaty za fakturę, która nie była już ważna i dopiero po 3 miesiącach od zmiany operatora zwrócono mi kasę.