Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy zwrotu towaru w punkcie obsługi klienta. W ikeii mając paragon i nie używany towar można go zwrócić w dowolnym dniu za miesiąc, dwa czy pół roku. Z zakupów z zeszłego miesiąca nie pasował nam jeden ze składanych pojemników odłożyłam odrazu w domu na wyższa półkę wraz z paragonem i przy okazji zamierzałam zwrócić. Gdy weszłam na lewo od wyjścia odrazu dział obsługi klienta był dobrze widoczny. jest to dość przestronny hol z estetycznymi sofami na których można siąść i poczekać na swoja koleji. Przed wejście w strefę punktu obsługi klienta stoi nowoczesny bloczkomat. Czyli w zależności czy chcemy fakturę czy dokonać zwrotu towaru naciskamy odpowiedni guzik i otrzymujemy numerek do konkretnego stanowiska. Gdy podeszłam poniżej przycisku który powinnam nacisnąć była napisana liczba osób oczekujących. Spojrzałam dwa razy! I było to zero. Nacisnęłam przycisk i odebrałam karteczkę z numerkiem. Niestety okazało się, że na karteczce przy ilości osób oczekujący widniała cyfra 1 czyli inna niż w chwili przyciskania przycisku. Automat jest jeden nikt przede mną nie naciskał więc dziwne. Zorientowałam się później, że przypuszczalnie jeden pracownik obsługiwał dwie funkcje czyli faktury i zwroty. Jak na najpierw zero potem 1 osobę oczekującą ponad 15 minut czekania uważam za zbyt długo! Pracownik w pkt obsługi klienta był miły i uprzejmy. za poprzednie zakupy zapłaciłam kartą dlatego zaproponował mi zwrot na kartę bądź karte podarunkową na kwotę zwrotu. Planowałam zakupy w Ikei dlatego drugie rozwiązanie w postaci karty było dla mnie dogodniejsze ponieważ kwota dysponowałam odrazu. Sama procedura zwrotu to było maksymalnie 3 minuty. szkoda tylko, że wcześniej czekałam ponad 15 pomimo, że gdy podeszłam do automatu aby pobrać numerek ilość osób oczekujących była o i rozpączkowała się potem do 1.