Opinia użytkownika: Sylwia_795
Dotycząca firmy: LogoMarket
Treść opinii: Przesłano mi wadliwe produkty - zresztą jak się okazało bardzo kiepskiej jakości. Dzwoniąc z reklamacją, obsługujący pan był bardzo niegrzeczny, wręcz bezczelny. W momencie, gdy zasugerowałam, że niemożliwe, że produkty były przed wysyłką sprawdzane, pan próbował robić ze mnie kompletnie nieporadną osobę, która nie potrafi włączyć jednego przycisku. Najbardziej jednak irytującym był fakt, że pan po prostu się rozłączył. Kiedy próbowałam później kilkakrotnie się z ta firmą skontaktować, dalej byłam rozłączana, a w najlepszym wypadku nie odbierano telefonu. Na maile również nie ma odpowiedzi. Totalna porażka. Dzowniłam do Mydea,l poprzez który zakupiłam produkty firmy LogoMarket i poinformowano mnie, że jest wiele osób, które złożyły skargi na tą firmę. Nie radzę ryzykować z tą firmą, to zwykli oszuści, na dodatek bezczelni.