Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIM

Treść opinii: Od kilku dni czułem, że z moim okiem jest coś nie tak. Postanowiłem w końcu zapisać się na wizytę do lekarza specjalisty. Mój zakład pracy wykupił dla pracowników opiekę medyczną w Lux-Medzie więc właśnie tam zadzwoniłem. Telefon odebrała miła pani i zapytała w czym może mi pomóc. Kiedy powiedziałem, że chcę zapisać się do okulisty, błyskawicznie zaproponowała mi wyzitę następnego dnia. Zaproponowana przez nią placówka była jednak dość daleko więc zapytałem czy nigdzie bliżej nie ma wolnego terminu. Konsultantka zaproponowała wizytę za godzinę od mojego telefonu. Błyskawicznie się zgodziłem i wybrałem się do lekarza. LIM mieści się w samym centrum Warszawy, w budynku popularnego hotelu Marriott. Miła recepcjonistka po sprawdzeniu mojej karty i dokumentu tożsamości skierowała mnie do gabinetu lekarza. Byłem trochę za wcześnie więc usiadłem w poczekalni i cierpliwie czekałem. Równo o 18.45 (na tą godzinę byłem umówiony) drzwi do gabinetu się otworzyły a doktor zaprosił mnie do środka. Po pytaniu o dolegliwość, sprawnie i bezboleśnie mnie przebadał a następnie przepisał lek, który ma mi pomóc. Zwróciłem także uwagę na to, że zanim doktor zaczął mnie badać, starannie umył ręce a muszę przyznać, że niektórym lekarzom się to nie zdarza. Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Wszystko poszło sprawnie i szybko a także miło. Nie mam żadnych zastrzeżeń do czystości ani korytarza ani gabinetu. Czas w poczekalni umila miła muzyka dopływająca z zamontowanych na korytarzu głośników. Taka obsługa powinna być wszędzie!