Opinia użytkownika: Milena_154
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: PERSONEL i CZAS OBSŁUGI Brak powitania przy wejściu do sklepu. Personel praktycznie niewidoczny, brak obsługi przy przymierzalni (nikt nie sprawdzał torebki, nie wydawał numerków, nie odbierał odłożonych – niepasujących rzeczy). Personel na sklepie był życzliwy, chętnie pomógł w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru ubrania. Personel przy kasie bardzo miły, szybki czas obsługi, brak kolejki. Zakupy zostały zapakowane do firmowej torebki. Pani przy kasie, dziękując wydała mi zakup. MIEJSCE Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu to zbyt mocny, odurzający zapach. Choć jest to część strategii marketingowej firmy, osobiście uważam, że choć obecny, powinien być subtelniejszy. Przy kasie widniały schludnie ułożone materiały informacyjno – promocyjne. Na półkach ani podłodze nie występował kurz. Przymierzalnie były czyste, bez wiszących w kabinach ubrań. Minusem był ogrom ubrań zauważany w wejściu szatni, na stanowisku personelu. OFERTA Odzież ładnie posegregowana kolorystycznie, niebyło problemu z odnalezieniem konkretnego towaru. Oznakowanie cenowe było poprawne. Dostępne były wszystkie rozmiary. Ubrania były na bieżąco układana przez personel.