Opinia użytkownika: Marta_1555
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Susza w baku zmusiła mnie do odwiedzenia stacji paliw. Wybrałam stację Gepard BP. Na stacji nie było dużo klientów, jedynie przy jednym dystrybutorze ktoś nalewał paliwo. Dystrybutory na stacji wydają się dość wysłużone, ale wszystko działało jak należy. Wewnątrz budynku, w którym mieszczą się kasy, panował porządek. Towar był równo poukładany, było czysto. Gabloty z jedzeniem również nie pozostawiały żadnych zastrzeżeń, szyby były bez zacieków czy smug, a jedzenie prezentowało się niezwykle apetycznie, choć nie zdarza mi się jeść w tego typu miejscach. Klientów obsługiwały dwie panie. Przede mną w kolejce stało dwóch panów, jeden z nich kupował właśnie coś do jedzenia. Dwóch innych panów siedziało przy stoliku wewnątrz czekając na zamówione jedzenie. Jedna z pań przyjmowała zamówienie i opłaty za paliwo oraz inne zakupy w sklepie, druga przygotowywała jedzenie, więc obsługa szła szybko i sprawnie. Niestety, pani nie wręczyła mi kuponu na dodatkowe punkty Payback, a ja też to przeoczyłam, choć kupon wydrukował się tuż pod moim nosem. Ogólnie jakość obsługi na stacji oceniam jako dobrą.