Opinia użytkownika: Justyna_632
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Dokonywałam zakupu małej sztalugi. Znajdowała się na niej cena i indeks produktu. Przy kasie znajdowało się 4 pracowników w koszulkach z agencji pośrednictwa pracy. Sprzedawca, który zaczął nas obsługiwać, nie potrafił wbić indeksu do systemu, aby wydrukować paragon. Pozostałe osoby patrząc na niego uśmiechały się z przekąsem zachowując jak uczniowie w szkole mający ubaw z kolegi. Podkreślali, że są pierwszy dzień, Sprzedawca udał się na poszukiwanie osoby dłużej zatrudnionej, która mogła podpowiedzieć, jak poradzić sobie z systemem. W końcu się udało. Jednak był już na tyle zdenerwowany, że przy pakowaniu sztalugi zawsze wystawał z torby jakiś jej fragment, co powodowało kolejne uśmiechy pozostałych pracowników. Podeszłam do całej sytuacji wyrozumiale, jednak rażenie dotyczące obsługi było negatywne. Nawet pracownicy dodatkowi powinni przejść odpowiednie wstępne szkolenie, aby zachować standardy marki.