Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Sano
Treść opinii: Do sklepu Sano przy ulicy Lipowej wybrałem się na większe zakupy więc chciałem zaparkować jak najbliżej wejścia, ale niestety ulicy Lipowa jest tak zatłoczona, iż było to niemożliwe. W sklepie od samego wejścia nie tylko ładnie nie pachniało, ale widać było, że są tu znaczne problemy z utrzymaniem czystości. Na półkach brakowało towaru lub był on poprzestawiany. Dla kilku produktów nie znalazłem ceny, a czytnik który miał ją wskazywać najwidoczniej był uszkodzony, ponieważ nie odczytał żadnej ceny. Ciężko było mi znaleźć kogoś z personelu, aby uzyskać pomoc. Kiedy postanowiłem kupić tylko najpotrzebniejsze rzeczy i wyjść ze sklepu, okazało się, że to jeszcze potrwa ponieważ kolejka była dość duża, a czynne były tylko 2 kasy.