Opinia użytkownika: Magdalena_2275
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Po drodze do pracy weszłam do H&M aby zakupić akcesoria zimowe. Niestety rozczarował mnie mały wybór na stoisku z galanterią i dodatkami. W końcu wybrałam i kupiłam jedynie czapkę. Po przymierzeniu jej ponownie w domu stwierdziłam, że jednak to nie ta. Jeszcze tego samego dnia zdecydowałam się oddać czapkę. Będąc w sklepie udało mi się wybrać inną, choć dostępność i ich ekspozycja dodatków była nadal w niezadowalającym stanie. Rzeczy chaotycznie pozawieszane, niektóre już z defektami (pozaciągane, rozerwane). Zostałam obsłużona w miły sposób, zwrócono mi pieniądze, zapłaciłam za drugą rzecz bez problemu. Jakość obsługi oceniłabym wyżej gdyby nie para ekspedientów jednocześnie kasujących moje zakupi i prowadząca na wpół prywatną rozmowę o koleżance z innego działu.