Opinia użytkownika: Rafał_727
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Wizytę w markecie rozpocząłem od zaparkowania samochodu. Parking przy markecie przestronny, z szerokim wjazdem, jednak dosyć słabo oświetlony. Po wejściu do sklepu rzuca się w oczy dobrze wyeksponowane stoisko warzyw i owoców, produkty wyglądają na świeże, zachęcają do zakupu. Oświetlenie we wnętrzu sklepu bardzo dobre, na sali sprzedaży nie ma problemu, żeby spotkać osobę z obsługi. Sala sprzedaży niewielka, jednak sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Niestety w niektórych miejscach utrudniały przejście artykuły ustawione w opakowaniach zbiorczych - przeznaczone do rozpakowania na półki. Niestety były pozostawione samym sobie, nie było przy nich żadnego pracownika który by je wykładał na półki. Z przykrością stwierdzam, że przy kasie po raz kolejny policzono mi inną cenę niż ta na metce. Jest to tym bardziej deprymujące, że dzień wcześniej kupowałem dokładnie ten sam artykuł i zgłosiłem ten problem obsłudze a mimo to nikt się nie pofatygował aby błąd poprawić. Za pierwszym razem Pani Kasjerka zaproponowała wyrównanie różnicy natomiast za drugim skomentowała stwierdzeniem, że będzie trzeba to poprawić. Kolejnego dnia z ciekawości udałem się sprawdzić czy cena została poprawiona - przy omawianym artykule nie było metki cenowej w ogóle. Ta cała sytuacja znacznie rzutuje na całą ocenę.