Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Winiary
Treść opinii: Po dość długiej przerwie trafiła do mojej skrzynki przesyła od firmy Nestle właściciela m. in. marki Winiary. To właśnie dla konsumentów tych produktów powołano już ładnych lat parę temu serwis lojalnościowy. Dla członków kwartalnie wysyłany jest magazyn „Kuchnia od kuchni” był sklepik …… Daje się wyraźnie zauważyć iż obecnie nakłady na jego funkcjonowanie są mocno okrojone. Z kwartalnika wspomniany magazyn stał się pół rocznikiem , firma zachęca do rezygnacji z jego wersji papierowej na rzecz dostępu do treści poprzez stronę www Drukowane będą i wysyłane tylko na pisemne zgłoszenie. W zimowo jesiennej przesyłce znajduję oczywiście szablonowy list oraz kilka produktów które na rynek zostały wprowadzone w ostatnim czasie. Ale w odróżnieniu od poprzednich przesyłek nie znajduję i nie otrzymuję „smacznego” kalendarza co jeszcze bardziej wyraźniej wskazuje że budżet koncern ma skromniutki. A może to taka polityka firmy? Tak czy owak lepszy rydz jak nic jak to się zwykło mawiać. Produkty Winiary kupuję dla smaku a nie dla profitów . Ale oczywiście miłe są gesty podziękowania za wybór i wierność marce. Zobaczymy co z Klubem będzie dalej. Czy przeniesie on swój obszar działania i komunikację ostatecznie tylko do internetu? Czy będą jakieś atrakcje promocyjne które sprawią że produkty w moim domu będą częściej obecne ? Tak jak napisałam –czas pokaże. Na tę chwilę nie jestem usatysfakcjonowana. Mając w pamięci to co kiedyś klub oferował w odniesieniu do stanu teraźniejszego . Chciała bym ażeby sklepik powrócił, miłe by były nie zawiłe w swych zasadach konkursy.