Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Pobiegłam dziś o godzinie 11 do GETIN banku. Mój tato powiedział mi, że jest fajna promocja a mianowicie lokata 7.5% na 4 miesiące. Rozmawiał z panią wczoraj i zaprosiła go na dzisiaj na założenie tej lokaty. Kiedy znalazłam się przed bankiem faktycznie witryna była oklejona plakatem z tą właśnie promocją. Weszłam do środka były 4 stanowiska i praktycznie nie było kolejki, ale chwilę musiałam poczekać dlatego zauważyłam brudną podłogę i ulotki na ziemi . Osoby obsługujące nie miały żadnych identyfikatorów ale wyglądali schludnie. Panowie w garniturach a panie też ubrane wyjściowo. Po 5 minutach dostałam się do pani z którą mój tato wczoraj rozmawiał ta jednak poinformowała mnie, że tej promocji już nie ma jest jedynie 4.5%. Zawiodłam się że wczoraj tego nie powiedziała i niepotrzebnie jechałam. Przy tym ta pani była dla mnie nie miła nawet nie przeprosiła. Powiedziała, że promocje zmieniają się od nowego miesiąca i ona nie wiedziała czy się zmieni czy nie. Ale jakby wczoraj to powiedziała to był załatwiła sprawę tego samego dnia. Czepiłam się jeszcze witryny na której wyraźnie było napisane, że promocja jest, lecz ona odburknęła, że to nie należy do jej obowiązków, żeby zmieniać witrynę. Zawiodłam się i nie założyłam w tym banku żadnej lokaty.