Opinia użytkownika: Żaneta
Dotycząca firmy: Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo Sp. z o.o.
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zalogowałam się po raz pierwszy na stronę MZK Wejherowo w celu zakupu biletu 30-dniowego. Zazwyczaj dokonywałam zakupu biletów miesięcznych na pobliskiej stacji kolei miejskiej, lub w punkcie obsługi klienta ZKM Gdynia. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, bowiem natychmiast po wybraniu opcji zakupu dostałam mailowe potwierdzenie zakupu i informację zwrotną na temat tego, w jaki sposób moja karta miejska zostanie doładowana. Strona jest bardzo przyjazna klientom, znajduje się na niej zakładka o pomocy, w przypadku wątpliwości. Można również wygenerować sobie Akcept, który co miesiąc po zakupie doładowania biletu miesięcznego będzie generował nam elektroniczną fakturę. Myślę, że firma dokonała fajnego rozwiązania dla klientów i przyczyniła się tym samym do ochrony środowiska. To się bardzo chwali w dzisiejszych czasach. Ogólnie muszę powiedzieć, że nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości obsługi i sposobu funkcjonowania strony www. Uważam, że taka obsługa jest znacznie przyjemniejsza i szybsza, niż stanie w kolejkach i czekanie na obsługę osobistą.