Opinia użytkownika: Magdalena_2261
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przyszłam do banku celem otwarcia kolejnych 3 kont. Warunki znałam, ponieważ parę godzin wcześniej w banku był mój mąż i o dopytał o szczegóły.Po wejściu z mężem do banku zostaliśmy przywitani uśmiechem i miłym "Dzień dobry". Niczego nie musiałam tłumaczyć, pracownik doskonale pamiętał męża i to o czym wcześniej rozmawiali. potwierdził tylko czy o to chodzi. Po moim potwierdzeniu poprosił o dowód i zaczął otwierać konta. W międzyczasie zapytał czy tylko w tej sprawie. Odpowiedziałam, że nie, jeszcze chciałam wpłacić pieniądze. Zaproponował, żebym zrobiła to w międzyczasie. Był bardzo uprzejmy, uśmiechnięty i dokładnie wyjaśniał co w danej chwili robi.