Opinia użytkownika: Łukasz_1544
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Podczas wejścia do sklepu zostałem grzecznie przywitany przez kasjera. Po chwilowym chodzeniu pomiędzy regałami zostałem grzecznie zaczepiony przez panią Dominikę (pracownik sklepu), która zaproponowała mi swoją pomoc podczas zakupów. Zgłosiłem zainteresowanie kompletem pościeli (kołdra + poduszka) Pani Dominika zapytała się jaką kwotę chciałbym przeznaczyć na ten cel. W odpowiedzi podałem 100 zł po czym pracownik zaproponował mi 3 rózne komplety w tym jeden z aktualnej promocji sklepu. Wyżej wymienione komplety zostały mi szczególowo opisane tj. Posiadają różne wkłady (sylikonowy, pierzasty i puch)przy czym delikatnie sugerowano mi droższą ze względu na trwałość oraz komfort użytkowania. Podczas rozmowy zaproponowano mi dodatkowo zakup narzuty na komplet pościeli oraz samego jej poszycia, również w 3 oddzielnych wariantach. Podczas wizyty w sklepie widać było, że personel dba o porządek oraz o pozostałych klientów. Wszystko ma swoje miejsce itp. Po dokonanym zakupie został mi wręczony paragon i zostałem miło pożegnany przez kasjera