Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Udałam się do tego banku by założyć lokatę. Bank kusił dość dobrym oprocentowaniem lokaty. Oferta ciekawa, ale jak się okazała z tak zwanym kruczkiem. Przy stanowisku przywitała mnie pani. Profesjonalnie się mną zajęła. Wypytała w czym może mi pomóc, czego oczekuję. Powiedziałam, że jestem zainteresowana lokatą. Po wyjaśnieniu szczegółów oferty, gdy już miałam się zdecydować na ta opcję, okazało się, że bank wymaga założenia konta, z którym wiążą się opłaty za prowadzenie, za kartę itd. O tym bank nigdzie nie informuje, że aby nabyć jakikolwiek produkt banku, trzeba założyć u nich konto. Wyjaśniłam, że nie chcę zakładać w banku konta, lecz jedynie zawrzeć lokatę. Pani wyjaśniła, że to niemożliwe. Uważam, że takimi praktykami bank odstrasza potencjalnych klientów.