Opinia użytkownika: DsAKamila
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: 1) kompetencje i zachowanie personelu - Uważam, że w tym miejscu można na prawdę zapytać o wszystko. Moje sprawdzenie pracownika polegało na tym, by doradził mi zakupu mieszanki pokarmu dla królika. Dodam, iż było 7 różnych mieszanek. Pan opowiedział mi o każdej, co wie, po czym by rozszerzyć swoją wypowiedź zaczął porównywać ceny, ilości i składniki umieszczone na etykiecie. Zrobił wszystko to, co sama bym mogła zrobić, jednak on czuł się zobowiązany udzielić mi pełnych informacji. Zadawał nawet pytania jakiego mam królika i wybrał odpowiednią karmę. Wielkie pozytywne zaskoczenie. Na stoisku z rybami i owocami personel był równie kompetentny i bardzo uprzejmy. 2) oferta, czas obsługi i wygląd ocenianego miejsca - oferta jest bardzo bogata, choć wg mnie brakuje kilku tańszych towarów np. jeśli chodzi o kofeinę. Nie wszyscy kupują kawę za kwotę od 16 zł. To samo się tyczy asortymentu papierniczego - bardzo wybiórczy i nie znajdzie się tam "tanich" produktów. 3) Czas obsługi - ekspresowy. 4) Organizacja miejsca jest bardzo wysoka, wygodne, szeroko rozstawione regały, produkty "na wyciągnięcie ręki" i cicha lecz dająca się usłyszeć muzyka bez zbędnych reklam. Jedyne, co najbardziej boli, to połowa nieczynnych kas i bardzo wąskie przejścia między kasami i jeszcze mniejsze lady kasowe, które uniemożliwiają luźne i bezstresowe rozłożenie się z zakupami i ich pakowanie. To największy negatyw całego marketu.