Opinia użytkownika: Agnieszka_2399
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Zamówiłam miejsca przez Internet. Gdy przyjechałam do kina chciałam je odebrać, lecz przed moimi oczyma okazała się ogromna kolejka, a na zegarku miałam 40 minut do seansu, lecz 30 minut przed odwoływane są niewykupione rezerwacje. Cóż stanęłam w kolejce. W między czasie zobaczyłam, że obok stoi biletomat, lecz wyłącznie z możliwością płatności kartą. Chciałam do niego się udać, lecz zobaczyłam, że kobieta kupująca w nim bilety, nie otrzymała ich. Kobieta udała się do kasy w której stałam, by zgłosić to pracownikowi.Pracownik przestał wtedy obsługiwać ogromną kolejkę i zaczął gdzieś dzwonić, by wezwać kogoś innego. Po pół godziny oczekiwania dopiero doczekałam się na swoją kolej.