Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Rodzinna
Treść opinii: Poszłam do apteki w celu zrealizowania recepty na antybiotyk. Apteka rodzinna jest kawałek drogi ode mnie z domu ale za to jest najtańsza. Kiedy tam weszłam od razu rzuciła mi się w oczy brudna podłoga i ulotki porozrzucane na stoiku dostępnym dla klientów. Można usprawiedliwić tą brudną podłogę ponieważ wejście jest prosto z ulicy. Przede mną było 4 osoby w kolejce oraz 3 okienka na 5 dostępnych. Panie obsługujące miały takie same białe fartuszki. Witały wszystkich klientów z uśmiechem. Przy jednym okienku kłóciła się klientka, że produkt jaki zamówiła za zebrane punkty nie spełnia jej oczekiwań i ona chce go wymienić na inny. Pani za okienkiem była spokojna i delikatnie jej wszystko tłumaczyła. Kiedy przyszła moja kolej przywitała mnie pani która miała na identyfikatorze napisane technik farmacji Dominika P. Zrealizowała moją receptę zapytałam ją również czy mogę wyrobić duplikat karty stałego klienta ponieważ zgubiłam, chciała mi to zrobić od ręki ale niestety okazało się że musiałabym chociaż raz użyć tej karty w tej aptece aby mieć jej potrzebny numer. Poradziła mi abym poszła do tego punktu gdzie ją wyrabiałam i żebym to zrobiła jak najszybciej bo do 15 grudnia mogę wykorzystać punkty, później już przepadają. Po tym wszystkim zapytała czy coś jeszcze ma podać. Podziękowałam i się pożegnałam.