Opinia użytkownika: Paula_69
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Z usług vectry korzystam od kilku miesięcy. Do tej pory punkt obsługi klienta odwiedzałam już kilka razy i zazwyczaj miałam problem żeby trafić na godziny, w których punkt jest czynny, ze względu na różne godziny otwarcia, uzależnione od dnia tygodnia. Tym razem udałam się do punktu, ponieważ nie działało urządzenie rozsyłające sygnał WiFi. Internet działał jednocześnie tylko na jednym komputerze, po podłączeniu do modemu przy pomocy kabla. Dodatkowo prędkość internetu wydawała się za niska, co także zostało zgłoszone. Pani w punkcie powiedziała, że tego samego dnia przyjdzie do nas technik, żeby usunąć usterkę. Technik pojawił się przed godziną 20. Sprawdził prędkość internetu i okazało się że jest prawidłowa. Błąd leżał po mojej stronie, ponieważ prędkość sprawdzałam nie na tej stronie, co powinnam. Natomiast w kwestii sprawności urządzenia, po kilkukrotnym jego restartowaniu, internet bezprzewodowy zaczął działać. Nie próbowałam sama restartować urządzenia, ponieważ nie wiedziałam w jaki sposób należy to zrobić i czy nie zmieni to jego ustawień fabrycznych. Dodam że urządzenie nie jest moje, tylko należy do vectry, przeze mnie jest tylko dzierżawione. Wolałam więc skorzystać z pomocy technicznej, żeby nie zepsuć sprzętu, za który mogłabym zostać obciążona dodatkową opłatą. Pan po naprawie opuścił moje mieszkanie, nie wziął żadnego podpisu, który potwierdzałby jego wizytę, podobnie jak Pani w punkcie obsługi klienta, która przyjęła zgłoszenie w formie słownej, nie informując mnie, że usługa może być płatna. (Miesiąc wcześniej zmieniałam lokalizację gniazda telewizyjnego, za którą płaciłam dodatkowo 39 zł. Zostałam poinformowana o tym na samym początku, a potrzebę zmiany lokalizacji gniazda musiałam potwierdzić na piśmie). W listopadzie otrzymałam e-fakturę, która była wyższa o 49 zł. Na fakturze znajdowała się dodatkowa pozycja "inne", za którą została naliczona kwota 49 zł. Zadzwoniłam więc na infolinię w celu wyjaśnienia słowa "inne". Okazało się, że została naliczona dodatkowa opłata za "bezpodstawne wezwanie obsługi technicznej". Uważam że moje wezwanie nie było bezpodstawne, a jeśli ktokolwiek z obsługi vectra uznał je za zbędne, powinien mnie o tym poinformować, zwłaszcza jeśli mam za to dodatkowo zapłacić 49zł. Udałam się więc ponownie do punktu, w którym Pani nie potrafiła uzasadnić mi dlaczego opłata została naliczona i powiedziała, że mogę złożyć reklamację przy pomocy strony internetowej vectra. Punkt obsługi klienta po raz kolejny okazał się bezużyteczny. Dodatkową kwotę 49 zł musiałam zapłacić, wciąż czekam na rozstrzygnięcie reklamacji.