Opinia użytkownika: Obserwatorka_9
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Wczoraj wieczorem wybrałam się do kina w Galaxy na godz. 19:15. Zarówno hol jak i obszar wokół kas biletowych był czysty. Podczas kupowania (wg mnie zbyt drogich) biletów kasjer przywitał mnie pierwszy i potrafił krótko streścić interesujący mnie film. Bardzo trafnie zaproponował mi miejsca na sali, po czym poinformował mnie z której strony holu odbędzie się seans. Dalej udałam się do baru. Chciałam zamówić colę i popcorn, ale pracownik zaoferował zrobienie mi zestawu, co wyszło taniej. Kupiłam także kawę, która okazała się gorzka w smaku i po wyglądzie nie było widać, że jest to Kawa Latte jaką zamówiłam (brak pianki z mleka). Zwróciłam uwagę pracownikowi i zgodził mi się wymienić kawę bezpłatnie. Druga kawa już spełniała moje wymagania. Wszyscy pracownicy mieli schludne firmowe koszulki. Na sali i w toaletach było czysto. Seans rozpoczął się punktualnie jednak tego że bardzo zniechęciły mnie długie reklamy (aż 28 min), odniosłam pozytywne wrażenie.