Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska
Treść opinii: Będąc przez kilka lat klientem BOŚ banku mogłem przyjrzeć się obsłudze klienta i zapoznać się z jego ofertą.Pracownicy tego banku bardzo chętnie otworzą nam nawet kilka rachunków bankowych:konto indywidualne,konto dewizowe itd.Przy okazji wcisną nam jakiś dodatkowy produkt np. ubezpieczenie na życie,ewentualnie wątpliwie oprocentowaną lokatę.W czasach gdy inne banki uciekają od wysokich kosztów obsługi klienta BOŚ trzyma się swojego kursu.Prowadzenie ROR-u jest drogie,nie ma dostępu do konta przez internet,prowizje za przelewy są wysokie.W sytuacji, gdy porównamy ofertę tego banku do innych i zdecydujemy się na likwidację naszych rachunków zaczynają się schody.Mimo, iż rachunek otworzyliśmy w BOŚ w 5 minut zamkniemy go jak się nam poszczęści w 4m-c od złożenia wniosku o zamknięcie.W tym czasie bank będzie nas dalej kasował za jego prowadzenie i naliczał opłaty.Żeby zamknąć rachunek dewizowy musiałem pisać do centrali reklamację, ponieważ okazało się,że bank zmieniła tabelę prowizji i opłat, i rachunek, którego prowadzenie było nieodpłatne,po kilku latach w czasie których nie dokonałem na nim żadnej operacji,został obciążony przez bank kosztami za prowadzenie.Pracownicy nie potrafią skutecznie i szybko zamknąć rachunku bankowego, za to nie dostaną prowizji. Mimo,iż jest kilka stanowisk obsługi klienta,nigdy nie udało mi się uniknąć kolejki.Personel dobrze znosi zniecierpliwienie rosnącej kolejki klientów i pracuje spokojnie.Przecież to nie ich nogi! Oceniam negatywnie.