Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Acer
Treść opinii: W moim netbooku Acer kupionym w lutym 2011 zaczął na początku października psuć się wiatrak - wydawał głośniejsze niż zwykle dźwięki, które normowały się gdy go przechylałam. Mając dość ciągłego przechylania netbooka zadzwoniłam w czwartek 17.11 pod numer pomocy technicznej Acer, aby zgłosić sprzęt do naprawy. Zostałam wypytana o wszelkie dane typu numer seryjny urządzenia itd., po czym wysłano mi dalsze instrukcje na e-mail. Niestety okazało się, że z kurierem (DHL) muszę umówić się sama (na koszt firmy Acer, zaznaczając to przy kontakcie z kurierem), co spowodowało dodatkowe koszty telefoniczne biorąc pod uwagę to, że posiadam tylko telefon komórkowy. Jednak był to jedyny minus obsługi. Po przyjeździe kuriera 21.11 (poniedziałek) netbook powędrował na naprawę do Czech. Na bieżąco otrzymywałam informacje e-mailem i SMS-em, na jakim etapie jest naprawa i kiedy mogę spodziewać się powrotu urządzenia. 29.11 (wtorek) otrzymałam netbooka z powrotem. Wiatrak jest wymieniony, netbook pracuje znacznie ciszej niż przedtem. Do opisu naprawy dołączony był wynik testu, jaki przeszło pomyślnie urządzenie - wg informacji na kartce test jest robiony po wykonaniu naprawy, żeby wykryć ewentualne inne problemy ze sprzętem. Podany jest też kontakt e-mailowy w razie zastrzeżeń co do przeprowadzonej naprawy. Ogólnie jestem zadowolona z przeprowadzonej naprawy i jakości obsługi.