Opinia użytkownika: Obserwator_22
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Niejednokrotnie korzystając z McDrive stwierdzałam brak jakiejś części w zakupionym zestawie; zwykle brakowało jabłka lub soku w zestawie dziecięcym. W dniu dziejszym zamówiłam 2 zestawy dziecięce. Po pierwsze zabrakło zabawek, którymi byłam zainteresowana o czym nie poinformowała mnie pani przyjmująca zamówienie, lecz dopiero osoba wydająca "posiłki". OK, wybrałam na szybko jakieś inne. Następnie okazało się iż czegoś nie mają gotowego - pani nie powiedziała czego, ale poprosiła abym poczekała 2 minuty na miejscu dla oczekujących. Pewnie to były przysłowiowe 2 minuty, ponieważ czekałam nie 2 lecz 6 minut. W końcu otrzymałam zamówione zestawy i odjechałam "zadowolona". Niestety zawartość zestawów sprawdziłam po przejechaniu już znacznego odcinka trasy - jak się okazało tym razem brakowało...frytek... w obu zestawach! Pozwoliłam sobie od razu zadzwonić do znienawidzonego już w tym momencie punktu (numer tel. na paragonie) i poinformowałam persolnel o sytuacji, na co uzyskałam odpowiedź "jak będzie Pani następnym razem, to damy pani te 2 porcje frytek i jakiś gratis". Hm...a skąd pomysł że ja tam jeszcze wrócę? A jeśli nie? Poczułam siię okradziona.