Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Magda, Anna lub Wanda – zakłócenia na łączach telefonii komórkowej nie pozwoliły mi jednoznacznie określić imienia konsultantki tego Towarzystwa Ubezpieczeniowego z ramienia którego zadzwoniła do mnie pracownica biura obsługi w sprawie polisy OC dla mojego samochodu. Dane kontaktowe do mnie uzyskała z portalu kalkulator.pl, gdzie je zostawiłam w nadziei otrzymania kilku ofert do wyboru. Bardzo pretensjonalnym tonem poprosiła o kilka danych i przestawiła ofertę cenową przy mojej 60 % zniżce – 454,00 zł i zapytała: czy decyduje się pani?. Dopytałam o NNW – 50,00 zł padło w odpowiedzi – razem 504,00 zł i pytanie: czy mogę wystawić polisę? Żadnych dodatkowych przekonywujących słów zachęty, nawet propozycji rozważenia przedstawionej oferty. Pracownicy raczej bardziej zależało na odbyciu rozmowy (takie moje wrażenie) niż zainteresowaniu „skutecznym” klientem. Raczej wysłałabym ją na szkolenie niż zatrudniła do „budowania” bazy klientów. Zapytała jeszcze czy może zachować dane do przetwarzania, odmówiłam. Na polisę też nie zdecydowałam się bo miałam już w zanadrzu inną firmę wiec wymijająco powiedziałam, że się zastanowię. Usłyszałam „suche, oziębłe, bez brzmienia” dowidzenia i rozmowa się skończyła. Jedna z gorszych, jeśli nie najgorsza obsługa telefoniczna, oferta cenowa też mało atrakcyjna.Jedynie czas obsługi maksymalnie krótki ale informacje skąpe, raczej dopytywać trzeba niż oczekiwać maksimum. Brak wiedzy z zakresu obsługi, kompetencji w zachowaniu i całe szczęście, że wyglądu przez telefon nie widać, a może szczęście bo ocena byłaby wyższa.