Opinia użytkownika: Adam_648
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Pierwsza i ostatnia wizyta na tej stacji. Podjechałem pod dystrybutor a tu po jednej i drugiej stronie stoją samochody i obydwa po gaz. W jednym samochodzie jest klient a drugi siedzi w sklepie. Siłą rzeczy musiałem czekać. Kiedy łaskawie podszedł pracownik stacji aby zatankować samochód stojący po mojej stronie jak się okazało pracownik i klient tankowanego auta to jacyś bliscy znajomi. To by tłumaczyło opieszałość z podejściem do dystrybutora. Panowie tak byli zajęci rozmową, że pracownik nie był zbyto zainteresowany nowymi klientami. W dalszej części okazało się, że kiedy pierwszy samochód odjechał i pracownik zaczął tankować gazem drugi to okazało się, że ja w tym czasie nie mogę zatankować DISLA bo system jest tak skonstruowany w przypadku GAZU. Kiedy zwróciłem pracownikowi uwagę, że jestem tu pierwszy i ostatni raz to ten stwierdził, że on tylko tu pracuje. Kiedy poszedłem zatankować to okazało się, że nie otrzymam kuponu do losowania bo kierownik ich wcześniej nie wydał . Trzy istotne sprawy, które zaważyły na tym aby wydać swoją opinię o tej stacji: Oczekiwanie na obsługę stacji : zbyt długi Obsługa dystrybutora z Gazem : bardzo opieszała i brak profesjonalizmu Obsługa kasowa: mało przekonujący argument, że kierownik nie wydał kuponów do losowania