Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Moja wizyta w banku miała się wiązać tylko z szybkim zamknięciem konta. Ale zaraz na wejściu powitał mnie bardzo miły pan asystent i przez całe 40 minut jakie tam spędziłam próbował mnie przekonać, abym nie zamykała konta, ale wręcz przeciwnie, namówiła na otwarcie drugiego konta w banku jeszcze mojego męża. Muszę przyznać, że może i było to przekonujące, ale mnie to nie przkonało bo juz dawno podjęłam decyzję o zaprzestaniu korzystania z usług tego banku. Jednym z ważniejszych powodów podjęcia takiej decyzji jest miesięczna opłata za konto około 15, gdzie teraz obecnie większość banków oferuje darmowe prowadzenie konta. Jeszcze bardziej zbulwersowało mnie to, że wraz z zamknięciem konto muszę jeszcze przelać im na konto 19 zł... Kiedyś był to dość solidny bank, ale obecnie raczej nie polecałabym zakładania w nim konta. No chyba, że zarabia się powyżej 5000 tysięcy na miesiąc, to wtedy ma się darmowe prowadzenie konta (taką właśnie otrzymałam propozycję...). No śmieszni są po prostu... Jeszcze taka moja rada dla banku: wypadałoby wystawiać do obsługi klienta bardziej wyszkolonych pracowników, bo nie jest przyjemne 40-minutowe siedzenie i czekanie, aż w końcu pracownikowi banku uda się zamknąć to konto (oczywiście z pomocą kolegów z biura).