Opinia użytkownika: Przemysław_488
Dotycząca firmy: Reebok
Treść opinii: Do sklepu wszedłem około 17.05. W sklepie było 6 Klientów i 3 osoby obsługi. W lokalu było czysto, podłoga była zmyta, ściany nie miały zabrudzeń. Na podłodze nie leżąły żadne kartony, śmieci i inne rzeczy utrzudniające poruszanie się. W sklepie panował przyjemny zapach odświerzacza powietrza. Wszyscy pracownicy ubrani byli w koszulki producentów, których wyroby ofeowane były w sklepie. Nie mieli żadnych identyfikatorów. Po wejściu do sklepu podszedłem do półki z butami do biegania. Po chwili podeszła do mnie pracownica. Zapytała, czy może w czyś mi pomóc. Powiedziałem, że szukam butów do biegania. Pracownica zadała mi kilka pytań, które pozwoliły jej określić to czego potrzebuję. Zapytała czy będę biegał z terenie, czy po bieżni. czy to mają być buty na teraz czy na lato, czy dla mnie czy na prezent. Dzięki temu dowiedziała się, że potrzebuję butów na siłownię i na bieżnię. Pokazała mi kilka modeli w różnych cenach (od 210- 430 zł) Zapytałem o różnicę w komforcie tych najtańszych i najdroższych. Odpowiedziała mi wtedy o zaletach każdej pary, o systemach wspomagających pracę nogi. Podczas całej rozmowy była miła, uprzejma i kompetentna. W trakcie rozmowy dało się wyczuć, że większą uwagę zwraca na markę Reebook niz na inne marki. Po skonczonej rozmowie powiedziałem, że musze sie jeszcze zastanowić i rozejrzeć. Jak wychodziłem, usłyszałem od Pracownicy " Do widzenia i zapraszam ponownie" Cała wizyta trwała 18 minut z czego konsultacja z Pracownicą 13 minut.