Opinia użytkownika: Agnieszka_2347
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Alior bank jest dla mnie synonimem prawdziwie solidnej obsługi. Dziś jednak spotkałam się z opieszałością pracownika, który dość niegrzecznie odezwał się do klientki. W celu wpłaty na konto ustawiłam się w kolejce do kasy. Przede mną stał tylko jeden pan. Okazało się, że jego spawa wymaga pomocy osoby o wyższych kompetencjach dlatego został poproszony dodatkowo inny pracownik. Spowodowało to sytuację, w której przy jednym stanowisku znajdowało się dwóch pracowników, przy czym jeden tylko patrzył. W tym czasie utworzyła się trzy osobowa kolejka. Pani stojąca za mną zdenerwowała się tą sytuacją i wyraziła werbalnie swoją dezaprobatę prosząc o uruchomienie drugiej kasy. Jednak pracownik banku zbytnio się zirytował i poprosił panią o cierpliwość w sposób nakazowy. Dał do zrozumienia, że znajduje się przy swoim prawidłowym stanowisku pracy i nie ma zamiaru w żaden sposób przyśpieszyć czynności. Profesjonalnie zachował się drugi pracownik, który po odczekaniu stosownej chwili (prawdopodobnie, aby nie urazić kolegi) zaproponował, żeby tamten zajął się rozładowaniem kolejki, a on zaangażuje się w tamtą sprawę(był wezwany jako osoba bardziej kompetentna do pomocy z pierwszym klientem).Dzięki temu zabiegowi kolejka została "rozładowana".