Opinia użytkownika: Paula_69
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Do sklepów sieci biedronka zaglądam często, gdyż mają ciekawą ofertę produktową po konkurencyjnych cenach, a dodatkowo cechuje się nienaganną obsługą. Do marketu tej lokalizacji zaglądam często, gdyż znajduje się w pobliżu biura, w którym pracuję. Tym razem poszłam po coś do jedzenia. Kupiłam słodką bułkę zapakowaną w opakowanie próżniowe (firmy nie pamiętam) oraz jogurt. W pracy chciałam skonsumować zakupione produkty, lecz po ugryzieniu bułki okazało się, że w środku znajduje się pleśń. Data na opakowaniu stwierdzała przydatność produktu do spożycia. W danym dniu nie miałam już czasu, żeby ponownie wybrać się do sklepu, więc uczyniłam to w dniu kolejnym. Nie miałam paragonu, posiadałam jedynie spleśniałą bułkę. Udałam się do ekspedientki i przedstawiłam jej problem. Pracownica poprosiła kierownika sklepu, który zwrócił mi pieniądze (mimo, że nie miałam paragonu) i przeprosił za zaistniałą sytuację. Dodatkowo cała partia bułek została usunięta z półki. Obsługa sklepu zachowała się wzorowo i odpowiedzialnie. Nie można im nic zarzucić, gdyż na opakowaniu produktu znajdowała się data stwierdzająca przydatność produktu do spożycia, a jego wada nie była widoczna z zewnątrz. Wina leżała po stronie producenta.