Opinia użytkownika: Paula_69
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po wejściu zostałam przywitana przez pracownicę sklepu, która pierwsza na mój widok powiedziała "dzień dobry". Następnie przez 5-10 minut przechodziłam po sklepie w celu zapoznania się z asortymentem i ofertami promocyjnymi. Gdy wybrałam jeden z interesujących mnie modeli obuwia i zaczęłam szukać odpowiedniego rozmiaru, podeszła do mnie inna pracownica sklepu i zapytała czy może pomóc. Podałam jej poszukiwany rozmiar, pani odnalazła pudełko, po czym wyjęła prawy but i podała mi go, uprzednio wyjmując z niego papier, zabezpieczający go przed deformacją. Zdecydowałam się na kupno butów i udałam do kasy. Nie było kolejki, więc zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Ekspedientka zaproponowała mi artykuł dodatkowy do pielęgnacji obuwia, nie byłam zainteresowana. Ekspedientka przyjęła gotówkę, po czym wydała mi paragon, informując że należy go zatrzymać w celu ewentualnej reklamacji. Wizytę w sklepie oceniam bardzo dobrze. Pracownicy byli bardzo mili i wykazywali zainteresowanie klientem, ale nie byli nachalni i nie "szpiegowali" mnie, gdy rozglądałam się po sklepie. Ich strój był nienaganny i jednolity.