Opinia użytkownika: Paula_69
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Podczas wizyty w sklepie bez problemu odnalazłam dział, który mnie interesował, dzięki napisom, czytelnym z daleka, umieszczonym na górze, w miejscu widocznym dla każdego. W sklepie chciałam zakupić domofon, jednak nie wiedziałam jakie powinien spełniać parametry. Udałam się więc po pomoc do pracownika sklepu, którego znalazłam bez problemu. Wszyscy pracownicy sklepu ubrani są w charakterystyczne niebieskie spodnie i żółte koszulki z napisem castorama, dzięki czemu łatwo ich znaleźć. Pracownik sklepu znajdował się przy stanowisku komputerowym w pobliżu działu, w którym robiłam zakupy. Chętnie udzielił mi pomocy, zadał mi konkretne pytania dotyczące domofonu. Zapytał w jakim miejscu będzie używany, czy posiadam osobę która będzie w stanie taki domofon zamontować oraz przedstawił mi różnice pomiędzy artykułami, które wybrałam, dzięki czemu łatwiej mi było podjąć ostateczną decyzję o wyborze konkretnego modelu. Pracownik udzielił mi także informacji o możliwości zwrotu lub wymiany produktu, jeśli parametry domofonu będą uniemożliwiały podłączenie go u mnie w budynku. Następnie udałam się do kasy, w której stałam około 10-15 minut, ze względu na długą kolejkę. Wszystkie kasy były czynne, więc na długość kolejki wpłynęła niewielka ilość kas (w stosunku do tak dużego marketu) oraz czas, w jakim robiłam zakupy (sobotnie popołudnie).