Opinia użytkownika: Joanna_99
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu 22.11.2011 zrobiłam zakupy w internetowym sklepie Empik. Bez problemów znalazłam interesujące mnie pozycje, ponieważ strona internetowa jest bardzo przejrzysta. W razie problemów ze znalezieniem pozycji można sklorzystac a wyszukiwarki, która działa bez zarzutu. Po dwóch dniach dostałam e-mail z informacją, że mogę odebrac zamówienie. Udałam się do placówki przy ul. Teatralnej. Podeszłam do punktu gdzie zawsze odbierałam zamówienia. Od razu zostałam zauważona przez pracownika. Spytał mnie: "w czym mogę pomóc?"". Gdy powiedziałam co potrzebuję to skierował mnie do kas, ponieważ chwilowo to tam odbiera się zamówienia. Podeszłam do kasy. Byłam druga w kolejce. Kasjerka obsługiwała szybko i sprawnie. Gdy przyszła moja kolej szybko znalazła moje zamówienie i podała je z uśmiechem. Wyszłam bardzo zadowolona.