Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Bilscy
Treść opinii: Moja pierwsza wizyta w tym gabinecie była spontaniczna, ponieważ dawno nie sprawdzałam stanu uzębienia, postanowiłam wejść i zapytać czy jest taka opcja i czy jest bezpłatna. Pani w recepcji poinformowała mnie, że mogę chwilę poczekać i pan doktor mnie przyjmie bezpłatnie, ponieważ posiadają umowę z NFZ. Po chwili otworzyły się drzwi do gabinetu i wyszedł Pan doktor, który żegnał pacjenta i zaprosił mnie do środka. W tym czasie sympatyczna pani pielęgniarka zakładała mi kartę pacjenta. Gabinet był bardzo przestronny i nowoczesny. Lekarz używał maseczki, oraz jednorazowych gumowych rękawiczek. W gabinecie panowała bardzo sympatyczna atmosfera. po badaniu zostałam poproszona na fotel przy biurku i pan dr dokładnie opisał mi stan mojego uzębienia. Sprawił na mnie wrażenie bardzo rzetelnego i szczerego. Odpowiedział na każde moje pytanie. Poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałam. Po wszystkim zaproponował zapisanie się w dogodnym dla mnie terminie w recepcji. Wychodząc odprowadził mnie do drzwi gabinetu witając kolejnych pacjentów i żegnając się ze mną uściskiem ręki. Moją uwagę zwróciło to, że w poczekalni siedziało sporo małych pacjentów. Jak wiadomo dzieci boją się dentysty, jednak najwyraźniej nie tego, ponieważ nowoczesne leczenie nie zna słowa "ból". Zarówno gabinet jak i sama poczekalnia sprawiała wrażenie przyjaznego miejsca, w niczym nie przypominającego gabinetu higienistki ze szkoły podstawowej, którego zapach pamiętam do dziś. Zapisałam się na wizytę, po uprzednim przeczytaniu cennika usług, który wisiał w widocznym miejscu w poczekalni. Do dziś odwiedzam ten gabinet w razie potrzeby.