Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przyjechałam do marketu by skorzystać z promocji "Noc Zabawek", jak przypłaszczałam, sklep odwiedziło bardzo wielu klientów. Na dziale z zabawkami panował kompletny chaos, lalki, klocki i autka można było znaleźć na całej powierzchni handlowej, a nie było widać ani jednego pracownika, który zajmowałby się bieżącym odnoszeniem porzuconych przez klientów produktów na miejsce, między regałami wózki pełne kartonów z nierozładowanym towarem, które dodatkowo utrudniły przejście w tłoku i ponownie ani jednego pracownika, który by się tym aktualnie zajmował. Czynna tylko co druga kasa, a kolejki niesowicie długie - po 15-20 klientów do jednego stanowiska. Gdy zbliżyłam się do kasy na tyle by widzieć kasjerkę, w oczy rzuciło mi się, że jest to pani około piećdziesiątki i wyglądało na to, że jest na tym stanowisku po rz pierwszy: nie potrafiła skasować zapłaty w postaci bonów, miała problemy z obsługą terminala kart płatniczych lub realizowania kuponów rabatowych, przez cały czas prosiła o pomoc pracownicę z sąsiedniego stanowiska, spowalniając tym samym ruch przy obu kasach. Gdy nadeszła moja kolej okazało się, że pani faktycznie nadrabia uprzejmością, widać było, że bardzo się stara, lecz nie jest przygotowana jeszcze do pracy w takim natężeniu. Skasowała moje produkty, ale pojawił się problem z użyciem kuponu rabatowego, musiałam czekać, aż pani z kasy obok będzie miała czas nam pomóc. Gdy odeszłam od kasy okazało się, że do POK w którym miałam odebrać należne mi bony, jest kolejka ciągnąca się aż do sklepu Teletorium. Podeszłam do lady omijając kolejkę, by zapytać o inny termin odbioru bonów, i doznałam szoku - była tam tylko jedna pracownica! Fakt, rzetelnie udzieliła mi odpowiedzi i była bardzo miła, ale widać było że jest zestresowana sytuacją i czekającymi w ogromnej kolejce zniecierpliwionymi klientami. Uważam, że Tesco się nie popisało. Kompletny brak organizacji, brak odpowiedniego obłożenia stanowisk kompetentnym personelem w odpowiedniej ilości. Asortyment duży, akcja promocyjna dobra, jednak wymaga lepszego przygotowania ze strony personelu za to odpowiedzialnego.