Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Aquarius
Treść opinii: Z ogromną przyjemnością odwiedzam sklepy zoologiczne. Prócz tego, że kupuję tam karmę dla swoich zwierząt często po prostu oglądam asortyment dla milusińskich. Dziś wybór padł na Aquarius znajdujący się w jednej z galerii handlowych. Jest to sklep na dość małej powierzchni z szerokim, czystym wejściem. Tuż za drzwiami wejściowymi znajduje się stanowisko kasowe- może to dość niefortunne usytuowanie, ale za to pani kasjerka z uśmiechem, głośno wita każdego wchodzącego klienta. Mimo małej powierzchni sklepu zaskakuje bogactwo produktów, naprawdę duży wybór. Już po minucie podeszła do mnie młoda pani z obsługi z zapytaniem czego szukam i w czym może pomóc. Wyglądała schludnie, estetycznie, wyposażona w nieimienny identyfikator. Ponieważ nie poszukiwałam konkretnego produktu podziękowałam za pomoc. Po przejściu dwóch kolejnych alejek napotkałam kolejną osobę z obsługi sali, która na mój widok przerwała porządkowanie towaru na półce i również spytała czy potrzebuję pomocy lub rady. Całość sklepu czysta i zadbana, co w tej branży bardzo ważne chociażby ze względu na specyficzne zapachy karm czy roślin. Alejki niestety wąskie ze względu na ogromne zróżnicowanie i różnorodność asortymentu. Pani kasjerka komunikatywna, przy pobieraniu płatności pyta czy znane jest klientowi przeznaczenia i sposób użycia zakupionego przedmiotu. Jest bardzo sympatyczna i kulturalna, zaprasza do ponownego odwiedzenia Aquariusa. Jestem zadowolona z wizyty z tym miejscu i jedyne do czego mogłabym mieć zastrzeżenie to opis na jednym z pomieszczeń/akwarium. Naklejona karteczka powiadamia, że zwierzątko w nim mieszkające to myszoskoczek, a z całą pewnością był tam królik.