Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu ze strony pracowników McDonalda. Postanowiłam nie podjeżdżać do McDrive'a i żałuję teraz. Zamówiłam nową kanapkę New York Beef Classic, podwójnego cheesburgera i kawę. Od ręki dostałam dwa ostatnie produkty a na kanapkę sezonową musiałam poczekać. Oczywiście było trochę klientów, więc nie dziwiłam się. Z Kuchni miały "wyjechać" dwie kanapki "New York" ale była tylko jedna i dostał ją osobnik z kasy obok, którego obsługiwał jakiś uczniak. Pani zorientowała się że nie dostałam kanapki po jakichś ośmiu minutach (i po wypitej przeze mnie kawie, która była na wynos). Ale to jeszcze nic. Najgorzej zachowała się pani która te kanapki robiła. To była dość postawna brunetka o wzroście około 175 cm i w okularach. Zaczęła publicznie robić awanturę kasjerce, ze nie skontrolowała zamówień, a ja dokładnie obserwowałam ile kanapek wyjechało z kuchni i wiem ze nie miała racji. Wyszłam z restauracji po 20 minutach. Niestety mój "fast food" wcale nie był szybki jak być powinien