Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: 2 tygodnie temu koleżance popsuł się laptop jednak to nie była pierwsza jego usterka. Podejrzewaliśmy iż przyczyną może być strasznie ukurzona karta graficzna (ostatnia awaria miała z tym związek) Tak więc postanowiliśmy wybrać się do Leclerca aby zakupić sprężone powietrze plus kilka innych małych zakupów. Jednak przy kasie wystąpiło małe nieporozumienie a dokładniej cena sprężonego powietrza nie zgadzała się z tą na wyświetlaczu. Tak więc postanowiliśmy zgłosić to nieporozumienie do działu klienta. Okazało się iż promocja wygasła lecz cena nie została zmieniona. Postanowiliśmy oddać produkt i kupić trochę tańczy. Pani przy obsłudze wyjaśniła nam w prosty i wyraźny sposób co mamy w takiej sytuacji zrobić. Mimo tego drobnego nieporozumienia oceniam szybkość reakcji personelu i proste wytłumaczenie sytuacji na 4.