Opinia użytkownika: Krzysztof_1222
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Robiąc codzienne zakupy w pobliskim sklepie spożywczym "Biedronka" miałem problem ze znalezieniem jednego z produktów z mojej listy zakupów. Poprosiłem o pomoc osobę z obsługi sklepu, która była w pobliżu, powiedziałem, że nie mogę znaleźć produktu, który stale stał na tej półce. Osoba ta (kobieta) ubrana w strój firmowy sklepu przerwała swoją czynność (układanie nowego towaru na półkę) i udała się pokazując mi gdzie obecnie leży mój szukany towar. W sklepie było czysto. Personel sprzątający (kobiety w średnim wieku) ubrany w fartuchy koloru niebieskiego dbał o czystość podług nie przeszkadzając robiącym zakupy klientom . Gdy robiłem zakupy w sklepie zaczęło się robić tłoczno. Obserwując ilość czynnych kas (2) zwróciłem uwagę jak w miarę narastania kolejek przy kasach, otwierane zostawały kolejne kasy powodujące "rozładowanie" kolejek (zostało otwartych w sumie 4 kasy). Było to robione spontanicznie. Sprzedawczynie w kasach ubrane były również w stroje firmowe z zawieszkami po lewej stronie na wysokości serca ze swoimi imionami. Były uprzejme (do każdego klienta płacącego za zakupy mówiły "dzień dobry" i na koniec "dziękujemy miłego dnia"). Ogólna ocena sklepu jak i personelu bardzo dobra.