Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Moja uwaga dotyczy infolinii czy też raczej telemarketingu, a dokładniej; jakiś czas temu zadzwoniła Pani oferując ubezpieczenie zdrowotne assistance czy jakoś tak, chodziło generalnie o zapłacenie 18zł/mc i dzięki temu uzyskanie opieki lekarza POZ w cenie 30zł za wizytę, niestety trafiła na oporną klientkę bo ja stw. że nie kupię ubezpieczenia dopóki nie zobaczę OWU. Oczywiście zajrzałam na stronę mbanku i nieco sie zdziwiłam gdy zobaczyłam informacje dość istotną moim zdaniem gdyż owe wizyty lekarskie były limitowane do 4 w ciągu roku ubezpieczeniowego, a płacić trzeba cały rok, wiec kiepski interes. Gdy ponad tydzień później zadzwonił tym razem Pan próbując oczywiście od razu zawrzeć ze mną umowę, o czym nie było mowy. Pan próbował mnie przekonać ze na pewno koleżanka mówiła o fakcie TYLKO 4 wizyt co jest bzdurą, a poza tym przekonywał że mam jeszcze darmową pomoc lekarska w razie wypadku-cóż, w razie wypadku będę dzwonić na pogotowie a nie na mlinię!! Popytałam wśród znajomych i nikt, absolutnie nikt nie usłyszał pełnej oferty!!! To zwyczajne naciąganie klientów!!! Przypomniałam sobie dziś o tym zdarzeniu gdyż 2 dni temu znów zadzwoniła jakaś pani z telemarketingu, poprosiłam o telefon ok. 17,ale nikt nie zadzwonił w podanym przeze mnie terminie, natomiast telefon zadzwonił dziś przed 21! To już lekka przesada niepokoić ludzi o takiej porze!! Zwłaszcza że z każdym telefonem podaję porę do kontaktu ale nigdy o podanej porze nie dzwonicie. Przyznam że zaczynam być nieco poirytowana. Wiem ze Mbank odpowiada na opinie wiec chciałabym się dowiedzieć co należy zrobić by telemarketing przestał do mnie dzwonić!?