Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się po świeże pieczywo, wypiekane na miejscu. Niestety, w chwili mojego wejścia nie było interesującego mnie rodzaju bułeczek, jednak pracownica obsługująca stanowisko piekarnicze poinformowała, że pieczywo za kilka minut zostanie wyjęte z pieca i wyłożone. W oczekiwaniu pospacerowałam po sklepie. Podłoga była czysta, asortyment duży, na regałach nie było widocznych braków w towarze. Gdy wzięłam pieczywo udałam się do kasy "ekspresowej" przy dziale alkoholowym. Poza tą kasą działały jeszcze 2 inne, jednak skoro miałam tylko 1 woreczek z 6 bułeczkami wybrałam właśnie to stanowisko. Byłam bardzo zdziwiona gdy zauważyłam, że klienci przede mną wykładają z koszyka zakupy znacznie przewyższające ilością 10 artykułów. To stanowisko kasowe nie jest wyposażone w taśmę, więc obsługa klientów znacznie się wydłuża, ponieważ klienci wykładają towar na ladę tak jak im pasuje, pomiędzy wyeksponowane na niej towary do sprzedaży i sami przesuwają swoje zakupy w stronę kasy, co dziwne, nikt z personelu nie zachęca klientów do korzystania z normalnych kas, na których obsługa w takich wypadkach jest dużo szybsza i kolejka znacznie sprawniej zostaje skrócona. Zwróciłam uwagę na to iż oznaczenie tej kasy jako ekspresowej jest słabo widoczne, a powinno z daleka rzucać się w oczy. Udałam się do innej kasy, mimo iż przede mną było więcej klientów, zakończyłam zakupy dużo szybciej. Kasjerka była bardzo uprzejma, nawiązała kontakt wzrokowy, przywitała mnie, a po skasowaniu życzyła miłego dnia.