Opinia użytkownika: generał102
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Wybrałam się wczoraj ze znajomymi do kina Helios na film pt. Listy do M. Oczywiście przyszliśmy trochę wcześniej niż miał się rozpocząć film w celu zakupienia biletów. Była otwarta tylko jedna kasa przy której stało kilkanaście osób, ale mimo tego nie czekaliśmy długo. Pani, która nas obsugiwała była sympatyczna i uprzejma. Czekając poźniej na film siedzieliśmy w poczekalni na wygodnych kanapach, a wokół nas było mnóstwo plakatów reklamujących różne repertuary. Oprócz osób które znajdowały się w poczekalni dyżurowało dwóch pracowników kina, którzy pilnowali wejść do poszczególnych sal kinowych. Oboje byli ubrani na galowo i mieli identyfikatory dlatego wyróżniali się z tłumu. Kilka minut przed seansem pracownicy oznajmili nam, że musimy poczekać kilka bądź kilkanaście minut ponieważ sa jakieś problemy. Niestety przeciągnęło się prawie do godziny. Nikt nie przyszedł do nas i nie przeprosił nas za opóźnienie. Pracownicy kina zachowywali się jak by się nic nie stało. Uważam, że taka znana firma powinna zadbać o swoich klientów. Kiedy weszliśmy do sali odrazu włączono film nie poprzedzając go reklamami. W ten sposób zaoszczędzono nam trochę czasu. Jeśli chodzi o ceny biletów to rewealcji nie ma, bo jakiś czas temu poszły w górę.