Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W drodze do Castoramy weszłam na bardzo małe zakupy. Strefa wejscia po zmianie bramek wejściowych na sale jest obszerna i wygodna. Do chaosu i bałaganu w cer furze się już przyzwyczaiłam. Dlatego tym razem moja ocena dotyczy tylko obsługi prz kasie. Miałam w koszyku tylko 8 produktów. Z czego na jeden tradycyjnie nie znalazłam ceny pomimo sporych starań. Nie spotkałam się też z czytnikiem kodów na sali sprzedaży. Produkt ustawiłam jako pierwszy i chciałam poprosić kasjerkę najpierw o sprawdzenie ceny tego produktu. W koleje przede mną były dwie osoby ze sporymi zakupami. Pomimo to szybko znalazłam się na wprost kasjerki. Zanim przyszła moja kolei zdarzyłam zauważyć, ze słodycze w rejonie kas są poukładane równo i estetycznie. Po przywitaniu kasjerki odrazu poprosiłam o sprawdzenie ceny produktu. Cenę produktu po zeskanowaniu kodu kasjerka wypowiedziała wyraźnie. Zdecydowałam się na zakup kutii w puszcze za 8,99 zł. Kasjerka bardzo sprawnie i błyskawicznie skasowała moje produkty i wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty. Podałam 25 zł pomimo, ze rachunek był na 21 z groszami. Kasjerka widząc, ze schowałam już portfelik nie upominała się o drobne tylko wydała resztę. O ile do samego hipermarketu można mieć wiele uwag to obsługa przy kasie była według mnie wzorowa.