Opinia użytkownika: Anna_3619
Dotycząca firmy: ZTM Warszawa
Treść opinii: Pojechałam na stację metra Centrum, żeby wyrobić sobie kartę miejską i kupić bilet kwartalny. Placówka była jasno oświetlona, ale nie do końca czysta - nieco zacieków na szybach, brudna podłoga w części dla klientów i oczywiście charakterystyczny dworcowy zapach. Panie obsługujące klientów były jednak elegancko ubrane w wyprasowane, białe koszule i marynarki. W środku znajdowało się 4 klientów i otwarte były 4 okienka: 2 do informacji, gdzie wydają karty miejskie i 2 kasy. Na szybach oddzielających klientów od obsługi widniało wiele ogłoszeń i obwieszczeń, które wypełniały również specjalną gablotę tak, że niełatwo było odszukać interesujące informacje. Kolejki do informacji posuwały się szybko i sprawnie, jednak organizacyjnie rzecz biorąc układ przestrzenny miejsca jest taki, że trudno się połapać, kto do jakiej kolejki stoi. Gdy doszłam do okienka Pani zapytała, w czym może pomóc, po czym wzięła ode mnie dowód osobisty i w ciągu ok. 5 minut podała mi formularz do podpisania, spytała, jaki wybieram wzór karty i wydała gotową kartę. Następnie przeszłam do kas, gdzie musiałam czekać, ponieważ obsługująca jedną z kas Pani gdzieś sobie poszła, a druga obsługiwała innego klienta. Czekałam ok. 2-3 minut po czym zostałam zaproszona do okienka. Pani spytała, jaki rodzaj biletu chcę kupić i w ok. 3 minuty przeprowadziła całą transakcję, przypominając mi na koniec o konieczności aktywacji karty w kasowniku.