Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Weszłam po plastikowe pudełka bo nadal robię generalne porządki w kuchni. Od razu skierowałam się do regałów z pudełkami. Zauważyłam, że całkiem bez potrzeby pośrodku pomiędzy regałami sa tzw wyspy z towaru zarówno na dziale z farbami przez który przechodziłam jak i na dziale z pudełkami. Niestety czyni to alejkę wiele węższą i bardzo utrudnia przemieszczanie się po sklepie. Pudełka niestety na półce były w nieładzie a na innej półce musiałam szukać pokrywek do kompletu. Tak jakby ktoś wrzucił na półkę pudełka i sobie poszedł a na inna pokrywki. Za to pokrywki do pudełek nie były zdeformowane i bez problemu pasowały do pudełka. Skierowałam się do kasy z dwoma pudełkami oraz termometrem ( taki za okno). przy kasie przede mną były dwie osoby. Za to pomimo, że miały małe zakupy to spędziłam tam ponad 10 minut. Ponieważ pani przy pierwszej kasie brakło kodu do jakiegoś towaru i koleżanka pospieszyła Jej z pomocą porzucając swoje zajęcie czyli obsługę klientów przy kasie. Według mnie skoro po 1-2 minutach kodu nie znalazły we dwie a obsługa przy obu kasach na 4 czynne została w ten sposób zablokowana powinny wezwać kogoś z działu obsługi klienta. Całe szczecie to były dwa ostatnie potrzebne mi pudełka i do castromy już szybko się raczej nie wybiorę.