Opinia użytkownika: Mariusz_676
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Obsługa wyraźnie przemęczona i agresywna w stosunku do klientów. Jeden z pracowników atakuje każdego klienta który wchodzi do lokalu. Mimo że placówka czynna jest do godziny 18:00 już o 17:20 nie chcą obsługiwać i ostrzegają że wyjdą punktualnie o godzinie skończenia pracy. Obsługa powolna i widać że nie zależy im na dobrej opinii. Co chwila słychać narzekanie na swoją pracę i niską płacę. Mimo kolejki która oczekuje na obsługę jeden z pracowników potrafi wstać od stanowiska i wyjść na zewnątrz zapalić papierosa. Przyjmowane zlecenia od klientów nie są realizowane w terminie. Usługi wygasają z powodu braku akceptacji przez pracowników i normalnego zapominalstwa. Próba załatwienia sprawy na infolinii serwisowej zakończyła się kontaktem zwrotnym ze strony Vectry po około 10 dniach z zapytaniem czy problem nadal istnieje i czy TV ciągle nie odbiera.