Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Moje oczekiwania co do zakupów w zasadzie zostały spełnione, gdyby nie jeden fakt – zmiana, innowacja czy jak to inaczej nazwać, zeźliło mnie nie na żarty. Zawsze kupowałam biedronkowe ręczniki papierowe w paczkach po 4 rolki – chłonne, wygodne i dopasowane do uchwytu. Dziś zdziwienie i niezadowolenie – ktoś wymyślił aby te same ręczniki pakować po dwie rolki tylko o wiele grubsze 3,99 zł/opakowanie (cena b/z), jak dla mnie to oferta nie do przyjęcia, nowego uchwytu nie będę kupować, niech sobie sam używa tego artykułu ten kto takie rozwiązanie wymyślił. To oczywiście tylko moje zdanie, mam do niego prawo. Póki tego nie zmienią, ja poszukam w innej placówce tego asortymentu. Pewnie jeden niezadowolony klient nie będzie miał znaczenia. Inna rzecz natomiast mnie zaintrygowała, mianowicie płyn do szyb zapobiegający zaparowywaniu szyb 3,49 zł/opakowanie 0,75 l – cena i oferowana jakość godne uwagi więc wzięłam. Pozostałe ceny zakupów, które zrobiłam, jak zawsze zadawalające, nie raz o tym pisałam, dziś powtarzać nie będę. W sklepie porządek, przejścia w alejkach sporo, pracownice też przyjaźnie nastawione. Kasjerka Agnieszka – pełen profesjonalizm w podejściu do klientów, po skończonej obsłudze sympatycznym głosem zaprosiła na ponowne zakupy.Obsługa sprawna i miła. Przed sklepem też jak należy: wózki w boksie uporządkowane, kosz-popielnica wystawiony, w gablocie informacje promocyjne, na szybach plakaty reklamowe. Jedynie te nieszczęsne ręczniki – może będą się sprzedawać ale ja nie miałam wyboru, pojechałam do innej placówki.Personel nie zawinił ale centrala powinna raczej poszerzyć ofertę a nie ją zamienić.