Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Na moją komórkę przyszedł dziwny dla mnie sms przypominający o terminie i dacie spłaty raty do podanego numeru umowy. Nie mam u nich żadnych zobowiązań, klientem ich nie jestem więc zdziwienie i adrenalina mi podskoczyły. Zadzwoniłam na nr telefonu znaleziony w Internecie i po „wędrówce prowadzonej przez automatycznego lektora uzyskałam połączenie z konsultantką Patrycją. Powitała mnie miłym, serdecznym wręcz przyjaznym tonem głosu co w jakiś sposób złagodziło moje wewnętrzne napięcie. Wyjaśniłam powód mojego kontaktu, pracownica sprawdziła i okazało się, że moje konto w tym banku jest zupełnie czyste, zaraz przeprosiła kilkakrotnie, mówiąc że może to być jakiś błąd, poinformowała o sporządzeniu notatki, którą prześle dalej i przepraszała bardzo, serdecznie, dało się wyczuć, że jest jej zwyczajnie głupio za zaistniałą sytuację a informację, którą otrzymałam poprosiła abym zignorowała. Jej zachowanie jak najbardziej poprawne i na miejscu, choć żadnej winy za to nie ponosi. Rozmowa trwała raptem kilka minut, była bardzo sympatyczna choć dotyczyła nieprzyjemnej sprawy. Pracownica pożegnała mnie życząc miłego wieczoru i na koniec jeszcze raz przepraszała.Zachowanie OK, wiedza bez zarzutów, czas obsługi-natychmiast. Mam nadzieję, że więcej takiej niespodzianki nie doświadczę, choć błędy i pomyłki są nieuniknione.